Klient z Googlu, kupující z Facebooku. Prodej chaty podtrhnul důležitost marketingu

 

 

Je spousta realitních kanceláří, které zkrátka jen nafotí nemovitost, popíší v inzerátu, vystaví na známých serverech a čekají, kdy jim zazvoní telefon. U nás v Pichler Reality Group na to jdeme trochu jinak, obšírněji, a následující příběh skvěle ilustruje, že se to vyplácí.

Jedním z nástrojů, které při prodeji nemovitostí využíváme, jsou sociální sítě. Bez Facebooku a Instagramu už si marketing kanceláře ani neumíme představit. Pro nemovitosti tu ve výkonnostních kampaních sháníme poteniciální kupce a stejně tak tu prezentujeme i naše služby klientům.

A právě na jednu takovou kampaň se ozvala paní, která si přála odhad rodinného domu. 

“Paní mi sdělila, že již dům prodává s jinou realitkou, kde mají ještě měsíc platné výhradní zastoupení, ale není úplně spokojená s komunikací a propagací,” vypráví makléřka Veronika Švajcrová, která s klientkou komunikovala.

“Nerada haním kolegy, ať už jsou z jakékoli kanceláře, ale nabídla jsem jí, že bychom jí za dokonce nižší provizi dokázali připravit podstatně více propagace a co se týká komunikace, je mojí prioritou klienty pravidelně informovat, i když se zrovna nic nového neděje,” dodává.

Za měsíc si tedy zavolaly znovu, ale ukázalo se, že původní kancelář těsně před vypršením smlouvy kupce přeci jen našla. “Nicméně jsem jí pogratulovala a popřála štěstí s tím, že kdyby potřebovala, tak se může na mě kdykoli obrátit v rámci realitních služeb.”

Mezitím se ukázala síla další marketingové platformy a to je Google, odkud se díky naší kampani ozval pán, který potřeboval pomoct s prodejem chaty v Plzni.

“Pán mi sdělil, že nemovitost patří mamince, která nemá možnosti řešit prodej, a proto se dohodli, že by zajistil celý prodej on. Můj návrh byl tedy takový, že mu nechám připravit plnou moc k zastupování při prodeji nemovité věci a společně vše zajistíme. Klient byl nadšený, že nemusí řešit jakýkoli potřebný dokument jinde u advokáta a můžeme společně vše zajistit,” líčí makléřka.   

A tady přichází moment, kdy se celý příběh nádherně propojí. Kdy jsme chatu s pozemkem zpracovali, nafotili a vytvořili video, ozvalo se makléřce známé číslo.

“Paní z facebookové kampaně si všimla, že inzeruji pánovu nemovitost, která je zaujala s

manželem a zda-li se můžeme potkat při prohlídce. Po následné komunikaci a ještě jedné prohlídce potvrdili zájem a můžu tedy říct, že klienta i kupujícího jsme našli díky online kampaním,” přiznává Švajcrová.

A navíc, protože byla kupující spokojená se službami makléřky i coby kupující, doporučila její služby kamarádce, která chce prodat nemovitost. 

Z toho plyne, že není radno podceňovat žádný marketingový nástroj a už vůbec ne osobní komunikaci.

 

 

 

 

*
*
*
lname: phone: email: fname: