Nejsme realitní hyeny. Provize makléřů RGP budou nově pomáhat potřebným
Podvodníci, loupežníci, hyeny, co se přiživují na majetku cizích lidí. Přezdívek pro realitní makléře koluje ve veřejném prostoru spousta. Možná i vy, kteří teď čtete tento článek, odsuzujete práci prodejců nemovitostí a máte pocit, že jde o zbytečné zaměstnání. Kancelář Pichler Reality Group se rozhodla s tímhle nálepkováním něco udělat a makléřům vylepšit pověst.
A tak vznikl projekt “Pichler Reality Group pomáhá”. “Chceme, abychom postupně začali měnit ve společnosti obraz realitního makléře jako někoho, kdo si jde jen tvrdě za penězi a nezajímá ho, co se děje kolem něj,” vysvětluje obchodní ředitel Pichler Reality Group Pavel Maxa.
O co vlastně jde? Z každé provize realitních makléřů kanceláře poputuje systematicky 5-10 procent na dobrou věc. Na vylepšení příběhů lidí, kteří v životě neměli takové štěstí a schází jim finanční prostředky k záchraně v jejich momentální tíživé situaci.
“Jakožto partnera pro tuto naši činnost jsme zvolili společnost Donio.cz, která nám poskytla spolupráci nutnou k tomu, abychom se zorientovali ve světě neziskových organizací a pomohla nám vybrat konkrétní případy, kterým můžeme pomoci,” uvádí Maxa.
Kancelář tak bude ve spolupráci s Doniem každé dva měsíce vytipovávat konkrétní příběhy lidí i zvířat v nouzi a bude se je snažit zafinacovávat z co největší části. Průběh charity a využití vybraných prostředků pak bude transparentně uvádět ZDE.
“Zároveň dáme klientovi, který si naše služby objednal, možnost vybrat, na kterou dobrou věc finanční prostředky z provize poputují. Navíc obě strany, jak prodávající, tak kupující, dostanou možnost také vložit libovolnou částku na charitu, pokud je některý z námi předvybraných příběhů zaujme,” říká obchodní ředitel Pichler Reality Group.
Podle jeho slov to ale neznamená, že by se z makléřů kanceláře stali samaritáni v saku. Stále je hlavním cílem makléřů vydělat klientům co nejvíce peněz z jejich majetku a provést je bezstarostným obchodem.
“Byli bychom ale rádi, aby tohle všechno byl jen začátek. Vizí je, abychom se dostali do fáze, kdy budeme schopni sami financovat celé sbírky a projekty, abychom těch věcí kolem nás, které nejsou ideální, změnit co nejvíce,” přeje si Maxa.
K tomu ale jsou potřeba dvě věci. Zaprvé víc makléřů, aby mohla kancelář růst. Pokud vás značka RG Pichler zaujala, chtěli byste být její součástí a také svou prací pomáhat i jinak než je v realitním světě běžné, klikněte na naši stránku Kariéra a dozvíte se o víc.
A pak také klienty. Majitele nemovitostí, kteří zvažují prodej nebo pronájem nemovitosti, rádi by využili servis při bezstarostném obchodu a ještě u toho někomu pomohli vylepšit život.
Patříte mezi ně? Tak vyplňte náš kontaktní formulář pod článkem a my se s vámi brzy spojíme.